Midnight in Paris
Gil (Owen Wilson: Wedding Crashers, The Royal Tenenbaums) and Inez (Rachel McAdams: Sherlock Holmes, The Notebook) are engaged to be married, on holidays in Paris with her parents. They are officially in love, but maybe what Gil really loves is Paris in the springtime. Gil is quick to admit he’s a nostalgic who feels like he was born in the wrong time. The past seems much more exciting than the moment he lives in. Exploring Paris on his own, Gil embarks on an enchanted journey to discover streets alive with hidden wonders that will change his life forever. Midnight in Paris’ wonderful cast alongside Wilson and McAdams includes Kathy Bates (Titanic), Michael Sheen (Frost/Nixon), Marion Cotillard (La Vie en Rose) and Adrien Brody (The Pianist). An exhilarating valentine to the City of Light, Midnight in Paris is a sheer pleasure to watch – beguiling, magical, thoughtful and very funny, and a tribute to dreamers and romantics everywhere.