Nightworld
When former LAPD officer Brett Anderson takes a job as head of security at an old apartment building in Bulgaria's capital, Sofia, he soon begins to experience a series of bizarre and terrifying events. Once he begins to delve deeper into the building's sinister history and investigate its shadowy owners and past employees, Brett soon uncovers a malevolent force nestled deep in the bowels of the building that will do anything to be set free into our world.