Under The Stadium Lights
After a crushing defeat ended their prior season, everyone counted the Abilene Eagles out of title contention. Facing doubts and personal challenges both on and off the field, it takes the guidance of their team chaplain and a surrogate father figure for the players to realize what they can achieve when they stand united.