Insecure
Insecure as F**k
In the wake of her 29th birthday, Issa Dee reconsiders her dead-end relationship with Lawrence, her live-in boyfriend. Meanwhile, Issa’s best friend, Molly, mourns her singledom and the state of her “lady parts.” Later, Issa uses an open-mic night as an excuse to reconnect with an ex.
Messy as F**k
After the unexpected events of the previous night, Issa tries to decide what to do about Lawrence, while sticking to her plan to embrace a bolder side of herself. Molly treats herself to a “fancy day” and goes on a promising date. Lawrence gets advice from an unexpected source.
Issa and Lawrence try to move past their issues at home, as she deals with her colleagues’ doubts and he gets a reality check from a head hunter. Molly introduces Jared to her friends, and later struggles to give words of wisdom to a new summer associate at work.
Although things are better than ever with Lawrence, Issa turns to Daniel for help during Career Day. Molly finds herself in a tough position when a partner asks her to give Rasheeda a talking-to. Facing disappointment at his new job, Lawrence bonds with a surprising confidante.
A mortified Issa searches for a solution to a newfound problem. Lawrence faces questions about his future. Molly invites a 'perfect guy' to her co-worker's engagement party, while attempting to navigate her 'friendship' with Jared.
Issa tries to hide her guilt from Lawrence, who reiterates his love for her. Meanwhile, Molly dives into a new romance, but has second thoughts about the future after learning unsavory details about her new boyfriend's past.