Looking
Looking for Now
Patrick meets up with his best friends, Agustin and Dom, to discuss an upcoming wedding; Agustin agrees to move in with his boyfriend; Dom considers reconnecting with an old flame.
Looking for Uncut
Agustin and Dom wonder if Patrick is capable of a casual sexual relationship; Dom meets up with his ex; Patrick and Richie go out on a date.
Patrick meets his new boss at a video game launch party; Dom tells Doris about his restaurant plans; Stina fires Agustin; Agustin meets a sex worker.
Patrick and Kevin chat about relationships; Patrick joins Agustin at the Folsom Street Fair; Dom asks Lynn to lunch; Agustin considers hiring CJ.
Patrick and Richie visit San Francisco sites, learning about their pasts and plans for the future.
Patrick is nervous about Richie meeting his friends; Lynn hosts a dinner party to introduce Dom to potential investors; Agustin invites CJ to a birthday picnic.