We're Here
In the predominately-Mormon community of Twin Falls, Idaho, Bob, Eureka, and Shangela work with a group of local drag queens.
Branson, Missouri
The queens travel to Branson, MO to help an actor struggling to reconcile his sexuality with his religion, and two others.
Farmington, New Mexico
In Farmington and Shiprock, NM, Bob, Eureka, and Shangela unleash the fabulousness of an indigenous, gay photographer; and more.
The queens storm Ruston, LA to shake things up for a young gay man determined to be himself; a straight ex-firefighter; and more.
Season One Finale. Bob, Eureka, and Shangela reflect on how drag changed their lives.