Somebody Somewhere
​A story about hope and rediscovery, this comedy series follows Sam (Bridget Everett), a native Kansan who slowly begins to reignite the passion and joy missing from her life with the help of a group of outsiders.
BFD
Devastated by the recent loss of her sister, an increasingly unmoored Sam receives an unexpected lifeline from her co-worker Joel.
Knick-Knacks and Doodads
Sam begins to bond with members of choir practice, but her friendship with Joel is threatened over outlooks on their future; after a disappointing review and a concerning visit to her parents' house, Sam seeks help from someone close to Holly.
Sam and Joel go on a mission to uncover the source of Rick's sudden windfall; choir rehearsals give Sam the courage to share his worries about his mother, Mary Jo, with his father, Ed.
After Pastor Deb asks for an impromptu meeting, Joel prepares for the worst and promptly breaks out in a vicious neck rash; with money tight, Sam gets creative in sourcing a solution for the upcoming corn harvest and confronts Rick.