On My Way With Irina Rimes Episode 5
S1, E5: After traveling to Piatra Neamt, Irina connects with children living in a group home, shares her journey with them, and encourages them to follow their dreams; after an impromptu concert in Iasi, Irina performs with an orchestra at The Artist Awards.