On My Way With Irina Rimes
After two years of working nonstop, singer Irina Rimes makes a two-week journey in a mobile studio, traveling across Romania and beyond in order to reconnect with herself, find inspiration, and complete her new album, Home.
Irina Rimes and her team embark on a two-week trip across Romania to complete her new album, "Home."
While a camera-shy Irina continues to deal with the pressures of the industry, the team pauses to visit a bear sanctuary; later, Irina and her producer, Alex Cotoi, travel to the mountains to work on a new hit.
After performing a live, raw version of "Home," Irina and her band get feedback from emotional fans; then, Irina's boyfriend, David, joins the crew for a music session in the sun.
Going behind the scenes of the Irina Rimes project and learning how her look was made over; band members and Irina's manager talk about the freedom of expression that the project has given them.
After traveling to Piatra Neamț, Irina connects with children living in a group home, shares her journey with them, and encourages them to follow their dreams; after an impromptu concert in Iași, Irina performs with an orchestra at The Artist Awards.
Irina opens up about her past and present relationships before stopping in Sorova, Moldova to visit her childhood voice teacher; after finally reaching her parents' home in Izvoare, Irina performs for loved ones.