Nature's Game Show
S4, E11: A series of tornados hitting Camden County aren't Earl's biggest concern when he loses his list. Meanwhile, a wild ride in a boat causes Randy to think he's invincible and he ponders how he should use his newfound power. Elsewhere, Joy and Darnell argue over who is the smart one in the relationship and Catalina and Patty have a religious awakening.