Spy/Master The Hunting Party
S1, E1: A high ranking general in Nicolae Ceaușescu's inner circle, Victor Godeanu finds himself in grave danger amid the Romanian dictator's growing paranoia and news that his nemesis, Mircea, is gathering evidence to expose him.