Spy/Master
The Hunting Party
A high ranking general in Nicolae Ceaușescu's inner circle, Victor Godeanu finds himself in grave danger amid the Romanian dictator's growing paranoia and news that his nemesis, Mircea, is gathering evidence to expose him.
The Survival Story
Armed with damning evidence, Mircea outs Victor to Nicolae and his wife Elena as the Soviet's mole; later, Victor gets troubling information from his old flame Ingrid, who's dangerously close to figuring out his plans.
News of a missing diplomat quickly spreads; Frank tries to force the CIA's hand.
Frank moves Victor to the protection of the U.S. embassy; Mircea and Carmen attempt to cast doubts on Victor's true motivations.
Victor demands the Americans get a message to Ileana and leverages Ingrid's intel about an imminent bomb attack.
The German police and CIA are left scrambling when a second target emerges; Victor and Frank attempt to neutralize the attackers.