Spy/Master The Survival Story
S1, E2: Armed with damning evidence, Mircea outs Victor to Nicolae and his wife Elena as the Soviet's mole; later, Victor gets troubling information from his old flame Ingrid, who's dangerously close to figuring out his plans.