We've Got Spirit
S4, E6: To cross Randy off his list, Earl takes his brother to cheerleading camp. Once there, the tight cheer pants and their lack of flexibility are not their only problem. They also have to deal with Kimmi Himmler, the camp owner with a deeply scarred face and milky eye - both the result of a badger accident she suffered while cheering in high school. When Himmler wants the brothers out of her camp, Earl goes to drastic measure to make sure that Randy's cheerleading dreams will come true. Elsewhere, Joy is hurt when her son Dodge indicates that Catalina is the most beautiful woman in Camden.