Dr. Dolittle 3
Maya Dolittle, the youngest daughter of a man who can talk with animals, has inherited her father's amazing gift. However, far from being a boon to her, the ability has brought only trouble. She heads to a summer camp to get in touch with her gift, then realizes that she holds the key to helping the financially strapped camp win an upcoming rodeo.