Live At Last
Filmed at the O2 Arena, in London, England, over two nights, September 30 and October 1, 2008, before a rapturous audience of 15,000 each night. The concerts were part of the first Stevie Wonder world tour in over a decade which sold 120,000 tickets in the UK alone.