Live In Tallinn
Robbie Williams made his glorious return to live performance in 2013 playing to 1.5 million fans on his sell-out 'Take the Crown' stadium tour. His Independence Day concert was recorded live in high definition and surround sound at Estonia’s 70,000 capacity Tallinn Song Festival Grounds. Robbie performs hits such as: Let Me Entertain You, Monsoon, Come Undone, Strong, Millennium, Candy, Hot Fudge, Rock DJ, Feel, She's the One, Angels and Kids, with special guest Olly Murs.