Merry Little Batman
This Christmas, Damian Wayne wants to be a superhero like his dad – the one and only Batman. When Damian is left home alone while Batman takes on Gotham's worst supervillains on Christmas Eve, he stumbles upon a villainous plot to steal Christmas and leaps at the chance to save the day.