Classroom for Heroes
At Rosewood Academy, future heroes train to fulfill their destiny to protect humanity. Among them is Earnest Flaming, a young girl who holds the top record. But when she’s assigned to mentor a new student, Blade, his powers surprisingly rival her own!
Blade quickly subdues a dragon, which shapeshifts into the form of a human child, as the dragon thinks of Blade as her parent.