Demon Lord 2099
Five centuries ago, Demon Lord Veltol reigned over an immortal nation. Now, in 2099, he awakens to a futuristic landscape with an advanced civilization. Veltol may be a relic of the past, but make no mistake, this new world will be his for the taking!
Veltol is asked to work as Takahashi's bodyguard; hoping to test the strength of his restored faith as well, Veltol plans to launch a surprise attack on the yakuza; but their run-of-the-mill heist leads to unexpected developments.