Daemons of the Shadow Realm
Right and Left
Guided by Dera, Yuru flees from his pursuers and awakens the guardian deities of the village.
Knowing the attackers are after him, an unnerved Yuru escapes the village with Dera and meets up with Hana, a fellow daemon retainer.
Yuru is reunited with Asa at the Kagemori mansion and asks her about their parents.