Mieruko-chan
Ignore them and they won’t hurt you—at least that’s what Miko tells herself when she starts seeing ghosts! Goosebumps and hilarity ensue as she tries to hide her shrieks of terror. But can she keep this up as ghosts LITERALLY breathe down her neck?!
Yulia has a secret: she can see spirits all around her, and she's pretty sure Miko can, too; Miko doesn't seem all that interested in revealing her power.
Unlike Miko, Hana has no idea the kind of monsters she attracts; when one real crazy one starts haunting her, however, Miko decides she's got to do something about it.