Miraculous Secrets
Marinette tells her diary about the adventurous life she lives with her friends!
Marinette tells her diary why she wants to be a fashion designer when she grows up.
Alya tells us why she has created the Ladyblog and reveals her tricks to fill her website with life.
Adrien shares some secrets about his private life and tells us how he manages to reconcile his busy schedule and his superhero life.