Miraculous Zag Chibi
When the heroes are not on a mission, Cat Noir takes every opportunity to try to seduce Ladybug, but she only has eyes for Cat Noir's alter ego Adrien.
Rooftop Dinner
When Cat Noir finds Ladybug alone in Paris, he decides to set up a romantic dinner for her that soon turns out to be unforgettable.
Catnip Fragrance
Cat Noir tries to entice Ladybug by putting on an irresistible new perfume; he soon starts winning hearts, but not the one he was hoping for.
Cat Noir finds out that Ladybug has written a love letter to her crush and tries to discover the mysterious stranger's identity.
Ladybug grows a special flower for Adrien, but doesn't realize that the plant is actually a carnivorous one... and that it's hungry; Cat Noir rushes to the rescue.