Pixar In Real Life
This live-action series brings iconic characters and moments from Pixar films into the real world; filmed on location in and around New York City, the series surprises and delights real people in real locations when they least expect it.
Inside Out: Console in the Park
People stumble upon the console from "Inside Out" and are able to influence the emotions of different park goers.
Finding Dory: Aquarium Escape
Dory and Hank surprise real aquarium visitors as they whiz by in a stroller, attempting an elaborate escape.
Good Samaritans offer to help a woman on the street who lost her wedding ring and get a friendly surprise they won't forget.
Al McWhiggin of Al's Toy Barn opens a New York store with big plans to sell Woody; it's up to Buzz and the "Toy Story" gang to spring into action and save their friend.
It's a normal day at the Cedar Creek Park archery range until Merida shows up; real-life archers are surprised to see this cloaked visitor, and are even more surprised when she shows off her skills.
Russell just needs a few more badges before he becomes a Senior Wilderness Explorer and heads to the streets of New York to ask real people to help him out.