Rob Delaney: Jackie
Critically acclaimed American comic, and co-creator & star of ‘Catastrophe’, Rob Delaney unpacks the horror and the joys of his life in London: swimming in tea, getting scammed, being a father and a husband, the monarchy, the rise of the sexbots, and the disappearance of his friend Jackie.