Sengoku Youko
Humans and katawara are at war, but there are those on each side who join forces. Fox spirit Tama loves humans, while her sendou brother, Jinka, despises them. Together, they battle the monstrous katawara and put an end to the evils of this chaotic age.
Jinka pours his fury out on the Dangaisyuu temple, prompting the local leaders to discuss moving operations elsewhere; Tama tells Shinsuke and Shakugan a little more about herself and Jinka's spirit transformation.
Shinsuke and Shakugan are staying with Jinka and Tama, but Shinsuke isn't learning much in the way of fighting skills; Shinsuke is left behind to do chores when Tama and Jinka are informed of trouble with a local katawara.