SI-VIS: The Sound of Heroes
City of Mirage
Minami Kyoya aspires to join SI-VIS, a music group; he gets caught up in a mysterious force, Mirage.
A Thoroughly Eaten Star
Yosuke dies in the battle with the Mirage and Kyoya is devastated; Soji tells him to go back to his hometown.
Despite everything, Kyoya leads a fulfilling school life; Rui approaches Kyoya with a desperate plea.