The Lowdown
The Lowdown follows the gritty exploits of citizen journalist “Lee Raybon”, a self-proclaimed Tulsa “truthstorian” whose obsession with the truth is always getting him into trouble.
When a strange man from a powerful family dies, a citizen journalist named Lee Raybon smells a cover-up.