Turkey! Time to Strike
Knock Down the Snake Eyes!
After botching another match, bowling club captain Mai struggles to keep the club fun for all of its members.
Lost, Outside the Spot
The girls find themselves in the past, facing immediate danger, when a handsome young B comes to their rescue.
The girls deal with Suguri's eccentric sisters while brainstorming ways to get home without affecting history.
After losing her ball while testing out a plan B to get home, Nozomi starts to find common ground with Anzu.
With bandits roaming nearby, the girls learn from their hosts about life and values in the Sengoku period.