About Last Night ...
Rob Lowe (TVs “Brothers & Sisters,” “The West Wing”) doesn’t want to get serious. Demi Moore (Charlie’s Angels: Full Throttle, St. Elmo’s Fire) doesn’t want to get used. Together, they’re an unforgettable couple in the sexy comedy “About Last Night...” After drinks at a favorite Chicago hangout, Danny Martin (Lowe) and Debbie Sullivan (Moore) head to Danny’s place to indulge in the predictable singles quest the one-night stand. Their affair is casual, sensual, and supposedly over until something surprising happens. They want to see each other again. It's the start of an intense relationship that irritates Danny's rowdy best friend (James Belushi, of TV's “According to Jim”) and astounds Debbie’s cynical buddy/roomie (Elizabeth Perkins, of TVs “Weeds”), who do everything possible to break them up. But Danny and Debbie wind up living together, and amidst the daily drudgery of domestic life, they begin to realize that making love is easy, saying “I love you” more difficult, and being in love the hardest of all. Based on David Mamet's Obie Award-winning play, “Sexual Perversity in Chicago,” “About Last Night...” is an insightful, provocative and often funny look at romance in the ‘80s.