Being John Malkovich
In this quirky cult-favorite comedy, unemployed New York City puppeteer Craig Schwartz (John Cusack) reluctantly takes a temp job as a filing clerk for the eccentric Dr. Lester (Orson Bean). While at work, Craig discovers a portal that leads into the mind of renowned actor John Malkovich. When he lets his attractive co-worker Maxine (Catherine Keener) in on the secret, they begin both an unusual business scheme and an odd relationship that involves Craig's restless wife, Lotte (Cameron Diaz).