Office Space
Corporate drone Peter Gibbons hates his soul-killing job at software company Initech. While undergoing hypnotherapy, Peter is left in a blissful state when his therapist dies in the middle of their session. He refuses to work overtime, plays games at his desk and unintentionally charms two consultants into putting him on the management fast-track. When Peter's friends learn they're about to be downsized, they hatch a revenge plot against the company inspired by "Superman III."