Enemy at the Gates
Vassili is a young Russian sharpshooter who becomes a legend when a savvy political officer makes him the hero of his propaganda campaign. Their friendship is threatened when both men fall in love with a beautiful female soldier. As the battle for the city rages, Vassili faces the ultimate challenge when the Nazi command dispatches its most elite marksman to hunt down and kill the man who has become the hope of all Russia.