The Twilight Saga: Eclipse
Danger once again surrounds Bella, as a string of mysterious killings terrorizes Seattle and a malicious vampire continues her infernal quest for revenge. Amid the tumult, Bella must choose between her love for Edward and her friendship with Jacob, knowing that her decision may ignite the long-simmering feud between vampire and werewolf.