Twilight
High-school student Bella Swan, always a bit of a misfit, doesn't expect life to change much when she moves from sunny Arizona to rainy Washington state. Then she meets Edward Cullen, a handsome but mysterious teen whose eyes seem to peer directly into her soul. Edward is a vampire whose family does not drink human blood, and Bella, far from being frightened, enters into a dangerous romance with her immortal soulmate.