White Collar At What Price
S5, E1: With Peter in prison facing murder charges and every shred of evidence pointing to him for Senator Pratt’s untimely death, Neal must strike a deal with the devil to help try and clear Peter’s name. Nothing is off limits, even if it means owing a major debt.