How Long Do You Last?
S1, E4: Sex therapy exposes the couples' intimate vulnerabilities; Angela and Michael find a new way to enjoy their long-distance relationship; Jovi and Yara struggle to get on the same page; Molly and Kelly seem to reach an impasse.