90 Day: The Last Resort
Desperate 90 Day couples who have reached their relationship breaking points head to a paradise resort for a group couples retreat. With everything on the line, each couple will have to decide if they will stay together or move on alone.
The Last Chance
Five couples arrive at a paradise retreat for intensive therapy; infidelity shakes Kalani and Asuelu's world; Angela threatens divorce; Yara confronts her nemesis; Ed and Liz want to move beyond their breakup cycle; Molly and Kelly try to heal.
A blindfolded obstacle course puts relationships to the test; Angela communicates better with another man than with Michael; Yara reveals a secret she's been keeping from Jovi; Ed gets called out for cheating during a trust-based challenge.
One Last Time
Liz triggers Angela, who ends up having to discuss her anger issues with Dr. Janie; Yara's romantic gesture ends with a drunken debacle; Liz and Ed struggle to communicate; Kalani and Asuelu take a shaky step forward.
Sex therapy exposes the couples' intimate vulnerabilities; Angela and Michael find a new way to enjoy their long-distance relationship; Jovi and Yara struggle to get on the same page; Molly and Kelly seem to reach an impasse.
The couples talk about failing and succeeding at their sex therapy homework; Jovi plans a surprising experience for Asuelu; Angela scares Kalani and Yara with what's hidden in her swimsuit; Ed discovers who he was in a past life.
Kalani, Yara, Angela and Liz bond at a lingerie party, and Yara talks about her insecurities; Ed demonstrates one of his intimate skills; Kama Sutra therapy pushes one couple to their breaking point; Kalani reveals why she can't forgive Asuelu.