Last Licks
S1, E6: Kalani, Yara, Angela and Liz bond at a lingerie party, and Yara talks about her insecurities; Ed demonstrates one of his intimate skills; Kama Sutra therapy pushes one couple to their breaking point; Kalani reveals why she can't forgive Asuelu.