90 Day Fiancé
Is three months enough time to decide your future? With a fiancé visa, the sponsor and his or her fiancé must wed within 90 days of their arrival in the U.S. The international fiancés will have to get to know their potential spouses and American culture fast, and then decide whether or not to get married.
I Got My Visa!
Four women travel to the U.S. to live with their fiancés for the first time using a unique 90-day fiancée visa; each couple must decide to get married or send their mate home.
Culture Shock
Living with Russ' parents takes a toll on Paola; Kirlyam misses home; Aziza meets Mike's skeptical family; Louis prepares for Aya's arrival.
Russ and Paola get an apartment; Aya meets Louis' ex-wife and sons; Aziza and Mike's milestone.
Russ takes Paola to a tailgate; Kirlyam gets a big opportunity; Mike's mom confronts Aziza; Aya gets upset when Louis cuts corners on their wedding.
Mike goes missing after his bachelor party; Alan and Kirlyam rush to prepare for their wedding; a limited budget keeps Aya from having the wedding of her dreams.
Nerves get the best of Aziza before her wedding; awkwardness with Kirylam and Alan; Aya is in doubt when Louis is late for his wedding.