One Last Time
S1, E3: Liz triggers Angela, who ends up having to discuss her anger issues with Dr. Janie; Yara's romantic gesture ends with a drunken debacle; Liz and Ed struggle to communicate; Kalani and Asuelu take a shaky step forward.