I Have Tourette's Stupid!
S1, E1: Baylen Dupree is a young adult living with Tourette Syndrome that impacts every aspect of her life and the lives of her parents and five siblings; ready to be an independent adult, Baylen tries to navigate a world full of triggers and danger.