Baylen Out Loud
Baylen Dupree is a young adult living with Tourette Syndrome that impacts every aspect of her life and the lives of her parents and five siblings; ready to be an independent adult, Baylen tries to navigate a world full of triggers and danger.
The Airport Is a Tic Disaster
Baylen learns what Colin's work relocation could mean for their relationship; Baylen is invited to be a guest panelist at a Tourette's Convention in Dallas, but airports and flying can be a recipe for disaster.
Baylen travels to Texas for a Tourette convention, but her tics threaten to overpower her big moment.
After suffering a terrifying tic attack, questions are raised about Baylen's ability to live on her own; Baylen and Colin decide to take a big step in their relationship, but the excitement is short-lived as they begin sharing the news with family.
Baylen and Colin are excited to live together but need approval from Colin's very conservative parents first; Allen talks man-to-man with Colin; Baylen tries Botox to help with her tics; Colin drops a life-changing bomb.
After an eventful apartment hunting adventure, Baylen and Colin move in together, but outside forces bring everything to a halt; at Baylen's birthday party, Colin's surprise royally backfires, leaving Baylen wondering if they are on the same page.