In the Red
S2, E6: The arrest of a jewel thief leads Peter and Neal toward a much more heinous extortion case against adoptive parents. To catch the heartless mastermind, Peter and Neal dive headfirst into the world of high-stakes gambling to force the criminal’s hand.