Oscar the Octopus / Perry the Pig / Fiona the Frog
S1, E5: Join Fast Frank as he rushes off to deliver a package to Oscar the Octopus from Katie the Kangaroo. / Find Perry the Pig on the muddy farm near people and animals eating vegetables and straw. / Help deliver a package to Fiona the Frog from Oscar the Octopus.