The Post Train
Join Fast Frank on his adventures to deliver packages to his animal friends around the world. Meet bears in snowy valleys, zebras in the savannah, and camels in the desert. Frank always manages to find his friends in their natural habitats to deliver the packages on time.
Oscar the Octopus / Perry the Pig / Fiona the Frog
Join Fast Frank as he rushes off to deliver a package to Oscar the Octopus from Katie the Kangaroo. / Find Perry the Pig on the muddy farm near people and animals eating vegetables and straw. / Help deliver a package to Fiona the Frog from Oscar the Octopus.
Hugo the Horse / Sid the Seagull / Stephanie the Squirrel
Join Fast Frank as he rushes off to deliver a package to Hugo the Horse from Rufus the Rhinoceros. / Come along and find Sid the Seagull on the rocky beach with water and fish to eat. / Help deliver a package to Stefanie the Squirrel from Madeline the Monkey.