The Butterfly Effect, Pt. 2
S4, E2: Daniel's distress takes a toll, while Betty tries to run her own Mode photo shoot; Amanda bonds with Helen (Kristen Johnston), Daniel's new temp; Wili tries to protect a loved one; Hilda turns to Marc for help.