Betty has always dreamed of working in the publishing world, but it seems as though there's no place for the non-thin and non-beautiful in the business. People already have their minds set in the idea that beautiful women are only the thin and perfect! Betty really wants a job in that wonderful, yet cruel, world. But can she really find a place in it?
Betty uses her Queens connections to lure big time photographer Vincent Bianchi to shoot for the magazine. When Bianchi insists that Betty meet him at a posh restaurant, she gets a makeover but things don't quite turn out as planned. In the mean time, Bradford tries to get his hands on Fey Sommers' death car and Wilhelmina primps for a big date.