The Doll in the Derby
S8, E14: Brennan and Booth investigate the death of a female roller derby skater whose body was dismembered. In order to get more answers, they enlist Angie to go undercover as a derby skater. Meanwhile, Cam tries to uncover the details behind Booth’s secretive hospital appointments.